Friday, March 2, 2012

ADAPUN AKU SEDANG MENCARI



ADAPUN AKU SEDANG MENCARI

alkisah ...
...adapun aku tiada akan ilmu dunia mahu pun sijil dunia akan tetapi ilmu akhirat jua jauh sekali lagi . Hanya sekadar hafal jalan kat kuala lumpur namun nak hafal ilmu Allah Taala jauh sekali.. namun aku amat kasih akan ilmuNya yang sedikit nie ...padaku
Shaadan
Dan aku juga berhajat pada pekerjaan baru yang mana baru saja ditamatkan dari kerja lama yang mana atas kelalaian ku dan bergembira lah wahai orang yang sabotaj tu. ada pun pekerjaan yang mampu atasku adalah despatch ataupun mat pion . sekitar K.L dan selangor
Dan terima kasih pada para pelawat laman arrawa yg sudi donlod kuliah kat sini kot ada terdengar mana mana syarikat nak mencari pekerja pion ni boleh lah email kan : arrawa333@gmail.com
dan harap maaf atas jadikan laman kuliah ni jadi macam jobstreet habis nak buat ghuaner...
Wallahu`lam

HOTSPORT TERKINI UPDATE

CARA NAK PADAM NAMA DI PINTU NURAKA SAQAR

 01. Ustaz Nur Hafizi Husin - 20 Sifat Hati 36 [20.02.24] https://drive.google.com/file/d/1B3DMDmBnB3W5wEMfs0y03zas1-0ge_6a/view?usp=drive_l...

VIRAL BIN VIRUS