Social Icons

1

ارراوا کوليه نوسنتارا

SABDA RASULULLAH S.A.W Hadis riwayat Abdullah bin Masud ra., ia berkata: Rasulullah saw. bersabda: "Tidak ada hasad (iri) yang dibenarkan kecuali terhadap dua orang, yaitu terhadap orang yang Allah berikan harta, ia menghabiskannya dalam kebaikan dan terhadap orang yang Allah berikan ilmu, ia memutuskan dengan ilmu itu dan mengajarkannya kepada orang lain". (Shahih Muslim No.1352)
HAK CIPTA TIDAK TERPELIHARA. SILA DOWNLOAD DAN SEBARKAN SELUAS - LUASNYA UNTUK DAKWAH.
Nabi SAW bersabda:
: إِنَّ الدَّالَّ عَلَى الْخَيْرِ كَفَاعِلِه
"Sesungguhnya orang yang menunjukkan kepada kebaikan (mendapat pahala) sama seperti orang yang melakukannya".

JOM CARI KULIAH YANG TERSEMBUNYI

DARI KEGELAPAN MENCARI SINAR

Jumaat, 2 Mac 2012

ADAPUN AKU SEDANG MENCARI



ADAPUN AKU SEDANG MENCARI

alkisah ...
...adapun aku tiada akan ilmu dunia mahu pun sijil dunia akan tetapi ilmu akhirat jua jauh sekali lagi . Hanya sekadar hafal jalan kat kuala lumpur namun nak hafal ilmu Allah Taala jauh sekali.. namun aku amat kasih akan ilmuNya yang sedikit nie ...padaku
Shaadan
Dan aku juga berhajat pada pekerjaan baru yang mana baru saja ditamatkan dari kerja lama yang mana atas kelalaian ku dan bergembira lah wahai orang yang sabotaj tu. ada pun pekerjaan yang mampu atasku adalah despatch ataupun mat pion . sekitar K.L dan selangor
Dan terima kasih pada para pelawat laman arrawa yg sudi donlod kuliah kat sini kot ada terdengar mana mana syarikat nak mencari pekerja pion ni boleh lah email kan : arrawa333@gmail.com
dan harap maaf atas jadikan laman kuliah ni jadi macam jobstreet habis nak buat ghuaner...
Wallahu`lam

TERIMA KASIH SEMUA

TERIMA KASIH SEMUA

HANCUR ZIONIS YAHUDI

HANCUR ZIONIS YAHUDI